Psycholog szkolny

Czytadła dla młodych

Dokąd zmierzam i czego chcę – czyli jak formułować cel, aby skutecznie je osiągać.

Czemu z każdym końcem roku szkolnego postanawiamy, że od września będzie inaczej, a potem „wychodzi jak zwykle”? Czemu postanowienia noworoczne zostają tylko postanowieniami? Jak określić swój cel, żeby prostą drogą wdrapać się na szczyt?

N jak nieprzyjemne uczucia.

Po co nam złość, wściekłość czy strach? Co z nimi zrobi jak przyjdą nieproszone?

Czytadła dla rodziców

Pochwały mają moc.

Co jest bardziej skuteczne „kij czy marchewka”? Czy dziecko można przechwalić? Jak dodać dziecku wiary we własne siły? Odpowiedzi na te i inne pytania w artykule o tym jak chwalić, aby robić to skutecznie.

Granice – czyli na ile jeszcze mogę sobie wobec Ciebie pozwolić?

Czemu i jak dzieci sprawdzają nasze granice? Jak stać na straży własnych granic i czy w ogóle warto? W artykule, czytamy o tym jak i gdzie postawić słup graniczny.

Strony nauczycieli Psycholog szkolny
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe