Zadania
Nasza szkoła
wejście główne
Profesjonalne zajęcia sportowe.
na profesjonalnym obiekcie.
Rowerem do szkoły.
szybko i bezpiecznie.
Lubimy się uczyć.
pogłębiamy wiedzę.

W tym dziale przedstawiam przykładowe zadania z informatyki. Są to zadania z lekcji oraz zadania, które obowiązują na sprawdzianach i kartkówkach w gimnazjum. Zadania są do ściągnięcia w formacie PDF.

Zadania klasy drugie:

Semestr I

Arkusz kalkulacyjny:

Zadanie 1. Iloczyny, sumy, zamrażanie komórek, wykresy.   
Zadanie 2. Iloczyny, sumy, zamrażanie komórek, wykresy.  
Zadanie 3. Średnie i formuły warunkowe.  
Zadanie 4. Polecenia MIN, MAKS, LICZ.JEŻELI.

Semestr II

Zadanie 1. Logomocja - procedury z parametrem. 
Zadanie 2. Logomocja - procedura na ruch.

Zadania klasy trzecie:

Semestr I

Semestr II

Zadanie 1. Skrypty w programie Swish. Sterowanie i odbijanie.
Zadanie 1. Projekt mieszkania - SketchUp

Skrypty Swish duplikowanie:

onSelfEvent (load) {

for (i = 0; i <= 2 ; i++) {

kwadrat.duplicateMovieClip("kwadrat",i);

kwadrat._X = Math.randomInt(0);

kwadrat._Y = Math.randomInt(0);}}

Skrypty Swish spadanie:

onSelfEvent (load) {

kwadrat._x=50;

kwadrat._y=50;

predkoscx=0;

predkoscy=5;

pobrotu=5;

wielkosc=100;

}

onSelfEvent (enterFrame) {

    kwadrat._y+=predkoscy;

    kwadrat._rotation+=pobrotu;

    

    if (kwadrat._y>650) {

        kwadrat._y=-50;

        kwadrat._x=Math.randomInt(800);

        wielkosc=Math.randomInt(90)+10;

        pobrotu=Math.randomInt(20)-10;

        predkoscy=Math.randomInt(8)+2;

        kwadrat._xscale=wielkosc;

        kwadrat._yscale=wielkosc;

    }

}

 

 

 

Budżet Partycypacyjny

CKE

BIP